Webová prezentace je zásadní pro každou firmu. Profesionální a přehledné webovky jsou nezbytné pro budování si důvěry u zákazníků. Jelikož však nemáte mnoho času na vytvoření dobrého prvního dojmu, vyhněte se největším přestupkům, které návštěvníky z vašich stránek zaručeně vyženou.
Co že to vlastně děláte?
V momentě kliknutí na vaše webové stránky by mělo být jasné co jste zač neboli jak můžete svým zákazníkům pomoci. Pokud návštěvníci nezískají dojem, že u vás najdou to, co potřebují, zmizí z vašich stránek rychleji než stačí zahřmít po blesku.
Musíte mít také přehlednou navigaci, která jim pomůže rychle se zorientovat o vašich službách, produktech nebo jak vás kontaktovat. Snažte se nakupování u vás udělat pro zákazníky co nejjednodušší.
Netykáte si s grafikou?
Design vašich webovek je další faktor, na který byste se měli zaměřit. Jak už bylo řečeno, nemáte příliš času zaujmout své zákazníky, a jak všichni víme, vzhled je to první, co vnímáme.
Pokud si už dáte práci s napsáním geniálního obsahu, máte propracovanou SEO strategii, a dokonce vtipně přepíšete souhlas o cookies, byla by škoda, aby o to někteří přišli kvůli neatraktivnímu vzhledu webovek.
Testimoniály
Social proof je jedna z nepřesvědčivějších marketingových taktik. Říkat, jak jste skvělí a co všechno jste dokázali přeci jenom nepůsobí tak dobře, jako když to o vás řekne někdo jiný.
Vaši zákazníci potřebují vědět, že jim dokážete s jejich problémem pomoci, a komu jinému by měli věřit než jiným zákazníkům, kterým jste už pomohli?
Vaše webové stránky jsou místem, kde se můžete jasně odlišit od konkurence. Nejen logem, barvami, ale také tónem komunikace. Nepromarněte proto svou šanci a dejte si záležet i na těch nejmenších detailech. Na vašich webovkách navíc můžete návštěvníky nalákat k odběru vašeho newsletteru, který se může velice snadno stát vaší oporou v podnikání.