Pro založení vlastní firmy potřebujete odhodlání, základní kapitál a zápis do obchodního rejstříku bez uvedení adresy umístění sídla (pro právnické osoby), případně místa podnikání (pro fyzické osoby) do obchodního rejstříku nebudete moci být zavedeni. K panice ale není důvod. Nemusíte si hned pronajímat drahé kancelářské prostory, které budou poskytovat pracovní zázemí, místo pro kontrolní úřady k provedení daňové kontroly nebo k zasílání pošty. Virtuální kancelář na jednom z osmi míst v Praze všechny tyto benefity obsahuje.
Další výhody a doplňkové služby virtuální kanceláře
Základní poplatek od 200 Kč měsíčně je první obrovskou výhodou virtuální kanceláře pro sídlo firmy v Praze. Druhou výhodou je samozřejmě lukrativní lokalita, která budí v očích klientů i obchodních partnerů dojem. Vybírat mžete z městských částí Praha 1 až Praha 10.
K virtuální kanceláři je možné využívat dalších doplňkových služeb, jakými jsou správa a evidence pošty či telefonátů. Pošlu je možno vyzvedávat nebo si ji nechat posílat naskenovanou do e-mailové schránky. Telefonáty vyřídíme, zaznamenáme a předáme, případně je možné nechávat si je přesměrovat na mobilní telefon.
Na co si dát pozor
S pronájmem virtuální kanceláře přichází také pár povinností. V prvé řadě je nutné toto místo opatřit názvem firmy, jménem, příjmením a identifikačním číslem objektu, které sídlo firmy obdrželo. Dále je nutné se na žádost živnostenského úřadu prokázat užívacím právem k objektu (kanceláři), ve kterém se sídlo společnosti nachází. Dál, pokud přecházíte na nové sídlo společnosti, nezapomeňte na povinnost ohlášení skutečnosti na pojišťovně, finančním úřadě, a správě sociálního pojištění v zákonné lhůtě 8 dnů.
Virtuální kancelář je skvělou alternativou pro všechny, kteří k výkonu své činnosti nepotřebují, ba dokonce nemohou pracovat na jednom místě.